Автоматизоване тестування як засіб оцінювання рівня знань здобувачів вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.44(1).58-65

Ключові слова:

автоматизоване тестування, вища освіта, рівень знань, генерування завдань, оптимізація математичного алгоритму

Анотація

В статтi розглянуто переваги та недолiки автоматизованого методу тестування для оцiнки знань здобувачiв вищої освiти. Також висвiтленi можливi альтернативи модернiзацiї даного методу у майбутньому. Враховуючи поступову iнформатизацiю суспiльства в глобальному масштабi, даний пiдхiд дозволить пiдвищити якiсть механiзму оцiнки знань учнiв — майбутнiх здобувачiв вищої освiти.

Посилання

Bilousova, L. I., & Kolhatin, O. H. (2015). Problemy efektyvnoho vykorystannia avtomatyzovanykh system testuvannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti ta nautsi, 1(1), 8–16. Retrieved from https://uesit.org.ua/index.php/itse/article/view/193 [in Ukranian].

Kukhar, O. H., & Serhiienko, V. P. (2022). Konstruiuvannia testiv. Kurs lektsii: navch. posib. Lutsk [in Ukranian].

Starosta, V. I., & Popadych, O. O. (2018). Deiaki chynnyky adaptatsii studentivpershokursnykiv v umovakh klasychnoho universytetu. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6(2), 16–26 [in Ukranian].

Al-Fraihat, D., Joy, M., Masa’deh, R., & Sinclair, J. (2020). Evaluating E-learning systems success : An empirical study. Computers in human behavior, 102, 67–86. https://doi.org/10.1016/j.chb.2021.08.004

Ebrahimi, M. R., Toroujeni, S. M. H., & Shahbazi, V. (2019). Score Equivalence, Gender Difference, and Testing Mode Preference in a Comparative Study between Computer-Based Testing and Paper-Based Testing. International journal of emerging technologies in learning, 14(7), 128–143. Retrieved from https://online-journals.org/index.php/i-jet/article/view/10175

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-28

Як цитувати

Вронський, С. В., & Андрашко, Ю. В. (2024). Автоматизоване тестування як засіб оцінювання рівня знань здобувачів вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Математика і інформатика», 44(1), 58–65. https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.44(1).58-65

Номер

Розділ

Iнформатика, комп’ютернi науки та прикладна математика