Автоматизоване тестування як засіб оцінювання рівня знань здобувачів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.44(1).58-65Ключові слова:
автоматизоване тестування, вища освіта, рівень знань, генерування завдань, оптимізація математичного алгоритмуАнотація
В статтi розглянуто переваги та недолiки автоматизованого методу тестування для оцiнки знань здобувачiв вищої освiти. Також висвiтленi можливi альтернативи модернiзацiї даного методу у майбутньому. Враховуючи поступову iнформатизацiю суспiльства в глобальному масштабi, даний пiдхiд дозволить пiдвищити якiсть механiзму оцiнки знань учнiв — майбутнiх здобувачiв вищої освiти.
Посилання
- Bilousova, L. I., & Kolhatin, O. H. (2015). Problemy efektyvnoho vykorystannia avtomatyzovanykh system testuvannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti ta nautsi, 1(1), 8–16. Retrieved from https://uesit.org.ua/index.php/itse/article/view/193 [in Ukranian].
- Kukhar, O. H., & Serhiienko, V. P. (2022). Konstruiuvannia testiv. Kurs lektsii: navch. posib. Lutsk [in Ukranian].
- Starosta, V. I., & Popadych, O. O. (2018). Deiaki chynnyky adaptatsii studentivpershokursnykiv v umovakh klasychnoho universytetu. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 6(2), 16–26 [in Ukranian].
- Al-Fraihat, D., Joy, M., Masa’deh, R., & Sinclair, J. (2020). Evaluating E-learning systems success : An empirical study. Computers in human behavior, 102, 67–86. https://doi.org/10.1016/j.chb.2021.08.004
- Ebrahimi, M. R., Toroujeni, S. M. H., & Shahbazi, V. (2019). Score Equivalence, Gender Difference, and Testing Mode Preference in a Comparative Study between Computer-Based Testing and Paper-Based Testing. International journal of emerging technologies in learning, 14(7), 128–143. Retrieved from https://online-journals.org/index.php/i-jet/article/view/10175
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-28
Як цитувати
Вронський, С. В., & Андрашко, Ю. В. (2024). Автоматизоване тестування як засіб оцінювання рівня знань здобувачів вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Математика і інформатика», 44(1), 58–65. https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.44(1).58-65
Номер
Розділ
Iнформатика, комп’ютернi науки та прикладна математика
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 С. В. Вронський, Ю. В. Андрашко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.