Динамічний підхід до формування тестових завдань

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.45(2).153-163

Ключові слова:

автоматизована система оцінювання, якість оцінювання рівня знань, динамічний підхід до оцінки рівня знань, вступник, здобувач вищої освіти

Анотація

У статті запропоновано динамічний підхід до оцінювання рівня знань, що дозволяє безпосередньо під час проходження тесту виявити слабкі та сильні сторони вступника в процесі навчання та майбутнього освоєння професії. Динамічне оцінювання знань дозволяє з точки зору теорії ймовірностей та математичної статистики визначити, яка частка відповідей, даних вступником, базується не на конкретних знаннях, а на факторі вгадування. Також приділено увагу математичному моделюванню наближеного оцінювання знань при виконанні тестових завдань.

Біографії авторів

С. В. Вронський, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Аспiрант кафедри системного аналiзу та теорiї оптимiзацiї

Ю. В. Андрашко, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

Доцент кафедри cистемного аналiзу та теорiї оптимiзацiї. Кандидат технiчних наук

Посилання

  1. Hnedenko B. V. (2010). An essay on the history of probability theory. Probability theory course. Kyiv: Publishing and Printing Center «Kyiv University» [in Ukrainian].
  2. Kartashov, M. V. (2007). Probability, processes, statistics. Kyiv: VPTs Kyiv University [in Ukrainian].
  3. Vorobiova, O., Debych, M., Lugovyi, V., Orzhel, O., Slyusarenko, O., Talanova, Zh., & Tryma, K. (2020). Mechanisms for evaluating the quality of higher education in the conditions of European integration: monograph. Lugovoi, V., & Talanova, Zh. (Ed.). Kyiv: Institute of Higher Education of the National Academy of Sciences of Ukraine [in Ukrainian].
  4. The official website of the Ukrainian Center for the Evaluation of the Quality of Education (OCEQE). Retrieved from https://testportal.gov.ua/ [in Ukrainian].
  5. Pylypenko, P. (2011). Focus group: Political encyclopedia. Levenets, Yu., & Shapoval, Yu., and others (Ed.). Kyiv: Parliamentary Publishing House [in Ukrainian].
  6. Olena, R. (2017). Plagiarism as a social communication phenomenon: a monograph. National University of Kyiv named after Taras Shevchenko. Kyiv: Palivoda, A. V. [in Ukrainian].
  7. Naugolnyk, L. B. (2015). Psychology of stress: a textbook. Lviv: Lviv State University of Internal Affairs [in Ukrainian].
  8. Lyster, R. (2004). Differential effects of prompts and recasts in form-focused instruction. In : Studies in Second Language Acquisition, (26), 399–432.
  9. Whitaker, & Craig, F. (9 September, 1990). [Letter]. «Ask Marilyn» column, Parade Magazine.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-21

Як цитувати

Вронський, С. В., & Андрашко, Ю. В. (2024). Динамічний підхід до формування тестових завдань. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Математика і інформатика», 45(2), 153–163. https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.45(2).153-163

Номер

Розділ

Iнформатика, комп’ютернi науки та прикладна математика