Динамічний підхід до формування тестових завдань
DOI:
https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.45(2).153-163Ключові слова:
автоматизована система оцінювання, якість оцінювання рівня знань, динамічний підхід до оцінки рівня знань, вступник, здобувач вищої освітиАнотація
У статті запропоновано динамічний підхід до оцінювання рівня знань, що дозволяє безпосередньо під час проходження тесту виявити слабкі та сильні сторони вступника в процесі навчання та майбутнього освоєння професії. Динамічне оцінювання знань дозволяє з точки зору теорії ймовірностей та математичної статистики визначити, яка частка відповідей, даних вступником, базується не на конкретних знаннях, а на факторі вгадування. Також приділено увагу математичному моделюванню наближеного оцінювання знань при виконанні тестових завдань.
Посилання
- Hnedenko B. V. (2010). An essay on the history of probability theory. Probability theory course. Kyiv: Publishing and Printing Center «Kyiv University» [in Ukrainian].
- Kartashov, M. V. (2007). Probability, processes, statistics. Kyiv: VPTs Kyiv University [in Ukrainian].
- Vorobiova, O., Debych, M., Lugovyi, V., Orzhel, O., Slyusarenko, O., Talanova, Zh., & Tryma, K. (2020). Mechanisms for evaluating the quality of higher education in the conditions of European integration: monograph. Lugovoi, V., & Talanova, Zh. (Ed.). Kyiv: Institute of Higher Education of the National Academy of Sciences of Ukraine [in Ukrainian].
- The official website of the Ukrainian Center for the Evaluation of the Quality of Education (OCEQE). Retrieved from https://testportal.gov.ua/ [in Ukrainian].
- Pylypenko, P. (2011). Focus group: Political encyclopedia. Levenets, Yu., & Shapoval, Yu., and others (Ed.). Kyiv: Parliamentary Publishing House [in Ukrainian].
- Olena, R. (2017). Plagiarism as a social communication phenomenon: a monograph. National University of Kyiv named after Taras Shevchenko. Kyiv: Palivoda, A. V. [in Ukrainian].
- Naugolnyk, L. B. (2015). Psychology of stress: a textbook. Lviv: Lviv State University of Internal Affairs [in Ukrainian].
- Lyster, R. (2004). Differential effects of prompts and recasts in form-focused instruction. In : Studies in Second Language Acquisition, (26), 399–432.
- Whitaker, & Craig, F. (9 September, 1990). [Letter]. «Ask Marilyn» column, Parade Magazine.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-11-21
Як цитувати
Вронський, С. В., & Андрашко, Ю. В. (2024). Динамічний підхід до формування тестових завдань. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Математика і інформатика», 45(2), 153–163. https://doi.org/10.24144/2616-7700.2024.45(2).153-163
Номер
Розділ
Iнформатика, комп’ютернi науки та прикладна математика
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 S. V. Vronskyi, Yu. V. Andrashko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.