Ймовірність небанкрутства страхової компанії з витратами на рекламу та інвестиціями у банківський депозит за Каско страхуванням топ-10 страхових компаній України.
DOI:
https://doi.org/10.24144/2616-7700.2018.1(32).29-35Анотація
Результат, поданий у даній роботі, є другою частиною статті
{BoldyrevaZhmykhova2016}, де було виведене рівняння, що дозволяє обчислити
ймовірність небанкрутства для класичної моделі ризику за умови, коли страхова
компанія має витрати на рекламу. Розглянуто випадок інвестицій у фінансовий (B,S)-ринок,
а саме, у безризикову його частину. Було наведено деякі чисельні результати для
ймовірності небанкрутства за період з 01/01/2015 по 06/30/2015 за страхуванням КАСКО та
статистикою десяти провідних страхових компаній України. Було зроблено висновки щодо впливу
проведення рекламних кампаній та одночасного інвестування у банківський депозит на
ймовірність небанкрутства.
Посилання
- Boldyreva V., Zhmykhova T. The Probability of Non-ruin of an Insurance Company with Advertising Expenses by MHull Insurance of 10 Top Insurance companies of Ukraine. I. // Journ. of App. Math. and Stat. -- 2016. --Vol. No 4 (3). -- P. 174--181.
- Segerdahl C. O. Uber einige risikotheoretische Fragestellungen.
- //Skandinavisk Aktuartidsskrift. -- 1942. -- No 25 -- P. 43--83.
- Janssen J., Reinhard J. M. Probabilites de ruine pour une classe de modeles de risque semi-Markoviens. // Astin bulletin. -- 1985. -- P. 123--133.
- Jasiulewicz H. Probability of ruin with variable premium rate in a
- Markovian environment //Insurance: Mathematics and Economics. -- 2001. --Vol. No 2 (29). -- P. 291--296.
- Reinhard J. M. On a class of semi-Markov risk models obtained as classical risk models in a Markovian environment // Astin bulletin.~-- 1984.--~ No 14~--~P.~23--24.
- Liu C. S., Yang H. Optimal investment for an insurer to minimize its probability of ruin // North American Actuarial Journal.~-- 2004.~-- No 8.~-- P.~11--31.
- Hipp C., Plum M. Optimal investment for insurers.
- // Insurance:Mathematics and Economics.~-- 2000.~-- P.~215--228.
- Zhmykhova T. V. Consumer fund control with opportunity to invest in a financial~(B,S)-market and charges on advertisement. // Visn., Ser. Fiz.-Mat. Nauky, Kyiv.Univ. Im. Tarasa Shevchenka.~-- 2011.~-- No 3.~-- P.~149--152.
- Zhmykhova T. V. The control of cumulative-consumer fund with investments in the financial~(B,S)-market and advertising costs, provided that the premium is incidental. // Prykl. Stat., Aktuarna Finans. Mat.~-- 2011.~-- No 1-2.~-- P.~21--26.
- Bondarev B., Boldyreva V. On the non-ruin probability of insurance company model with the cost of advertising. I.
- // Prykl. Stat., Aktuarna Finans. Mat.~-- 2012.~-- No 2.~-- P.~47--65.
- Leonenko M., Mishura Yu., Parhomenko~V. Probabilistic and Statistical Methods in Econometrics, Actuarial and Financial Mathematics.~-- K.: Informatics, 1995.~-- 380 p.
- Sethi S. P., Prasad A., He X. Optimal advertising and pricing in a new-product adoption model. // Journal of Optimization Theory and Applications.~-- 2008.~-- No 139.~-- P.~351--360.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 В. О. Болдирєва, Т. В. Жмихова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.