Ймовірність небанкрутства страхової компанії з витратами на рекламу та інвестиціями у банківський депозит за Каско страхуванням топ-10 страхових компаній України.

Автор(и)

  • В. О. Болдирєва
  • Т. В. Жмихова

DOI:

https://doi.org/10.24144/2616-7700.2018.1(32).29-35

Анотація

Результат, поданий у даній роботі, є другою частиною статті
{BoldyrevaZhmykhova2016}, де було виведене рівняння, що дозволяє обчислити
ймовірність небанкрутства для класичної моделі ризику за умови, коли страхова
компанія має витрати на рекламу. Розглянуто випадок інвестицій у фінансовий (B,S)-ринок,
а саме, у безризикову його частину. Було наведено деякі чисельні результати для
ймовірності небанкрутства за період з 01/01/2015 по 06/30/2015 за страхуванням КАСКО та
статистикою десяти провідних страхових компаній України. Було зроблено висновки щодо впливу
проведення рекламних кампаній та одночасного інвестування у банківський депозит на
ймовірність небанкрутства.

Посилання

  1. Boldyreva V., Zhmykhova T. The Probability of Non-ruin of an Insurance Company with Advertising Expenses by MHull Insurance of 10 Top Insurance companies of Ukraine. I. // Journ. of App. Math. and Stat. -- 2016. --Vol. No 4 (3). -- P. 174--181.
  2. Segerdahl C. O. Uber einige risikotheoretische Fragestellungen.
  3. //Skandinavisk Aktuartidsskrift. -- 1942. -- No 25 -- P. 43--83.
  4. Janssen J., Reinhard J. M. Probabilites de ruine pour une classe de modeles de risque semi-Markoviens. // Astin bulletin. -- 1985. -- P. 123--133.
  5. Jasiulewicz H. Probability of ruin with variable premium rate in a
  6. Markovian environment //Insurance: Mathematics and Economics. -- 2001. --Vol. No 2 (29). -- P. 291--296.
  7. Reinhard J. M. On a class of semi-Markov risk models obtained as classical risk models in a Markovian environment // Astin bulletin.~-- 1984.--~ No 14~--~P.~23--24.
  8. Liu C. S., Yang H. Optimal investment for an insurer to minimize its probability of ruin // North American Actuarial Journal.~-- 2004.~-- No 8.~-- P.~11--31.
  9. Hipp C., Plum M. Optimal investment for insurers.
  10. // Insurance:Mathematics and Economics.~-- 2000.~-- P.~215--228.
  11. Zhmykhova T. V. Consumer fund control with opportunity to invest in a financial~(B,S)-market and charges on advertisement. // Visn., Ser. Fiz.-Mat. Nauky, Kyiv.Univ. Im. Tarasa Shevchenka.~-- 2011.~-- No 3.~-- P.~149--152.
  12. Zhmykhova T. V. The control of cumulative-consumer fund with investments in the financial~(B,S)-market and advertising costs, provided that the premium is incidental. // Prykl. Stat., Aktuarna Finans. Mat.~-- 2011.~-- No 1-2.~-- P.~21--26.
  13. Bondarev B., Boldyreva V. On the non-ruin probability of insurance company model with the cost of advertising. I.
  14. // Prykl. Stat., Aktuarna Finans. Mat.~-- 2012.~-- No 2.~-- P.~47--65.
  15. Leonenko M., Mishura Yu., Parhomenko~V. Probabilistic and Statistical Methods in Econometrics, Actuarial and Financial Mathematics.~-- K.: Informatics, 1995.~-- 380 p.
  16. Sethi S. P., Prasad A., He X. Optimal advertising and pricing in a new-product adoption model. // Journal of Optimization Theory and Applications.~-- 2008.~-- No 139.~-- P.~351--360.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-21

Як цитувати

Болдирєва, В. О., & Жмихова, Т. В. (2018). Ймовірність небанкрутства страхової компанії з витратами на рекламу та інвестиціями у банківський депозит за Каско страхуванням топ-10 страхових компаній України. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Математика і інформатика», 1(32), 29–35. https://doi.org/10.24144/2616-7700.2018.1(32).29-35

Номер

Розділ

Статті